Treść strony Aktualności 2022
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW 2022/2023
I. Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium w ramach projektu oraz Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
Aby przygotować powyższe dokumenty należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
a) Na stronie internetowej projektu należy kliknąć przycisk „Zaloguj”.
b) Następnie należy wprowadzić:
- adres e-mail,
- hasło i kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”.
Uwaga - w przypadku problemów z hasłem można skorzystać z funkcji „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” widocznym w panelu logowania lub skontaktować się z pracownikiem biura projektu „Humaniści na start!”.
- Po zalogowaniu się należy upewnić się, że w belce widniejącej w górnej części ekranu widnieje projekt i nabór „Stypendia „Humaniści na start!” (NABÓR 2022/2023)”. Jeśli widnieje inny projekt/nabór, należy to zmienić korzystając z przycisku „zmień>>”.
- Powinna być widoczna lista przygotowanych wcześniej wniosków stypendialnych dostępnych w ramach odrębnych sygnatur. W przypadku listy kilku wniosków, wniosek złożony do Urzędu powinien być widoczny na samej górze.
- Po kliknięciu w pasek z tym wnioskiem (sygnatura wniosku) rozwija się menu z dostępnymi przyciskami.
- Należy kliknąć przycisk „Edytuj formularz uzupełnienia wniosku”.
- Następnie należy wypełnić formularz elektronicznie poprzez wypełnienie wszystkich zakładek formularza: „Dane stypendysty”, „Dane osoby podpisującej umowę”, „Przekazanie stypendium”, „Status uczestnika”.
- Następnie należy zapisać formularz korzystając z zakładki „Zapisz formularz”.
Można zapisać dane w wersji roboczej „Sprawdź pola i zapisz jako wersja robocza” lub w wersji ostatecznej „Zatwierdź jako wersję ostateczną”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dowolnie długo edytować. Finalna wersja, która będzie drukowana do formy papierowej musi być uprzednio zapisana w wersji ostatecznej. Prosimy przed zapisaniem wersji ostatecznej zweryfikować poprawność wprowadzonych danych. Są one bowiem wykorzystane do przygotowania umowy stypendialnej oraz polecenia przelewu stypendium. W szczególności, w przypadku wykrycia nieprawidłowości, prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem projektu.
- Wydrukować oba formularze pdf do wersji papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (najlepiej w komplecie razem z Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego).
Po zapisaniu wersji ostatecznych formularza uzupełnienia wniosku:
a) Kliknąć przycisk „Pobierz wniosek, załączniki”
Będą widoczne do pobrania między innymi pliki:
- Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
- Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium
Oba należy pobrać i wydrukować do wersji papierowej, format A4.
„Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium” oraz „Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium” podpisuje z datą bieżącą Wnioskodawca (osoba, która we wrześniu podpisywała wniosek o przyznanie stypendium) lub pełnoletni Stypendysta.
II. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (IPREU)
Aby przygotować powyższy dokument należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
- Kliknąć przycisk „Edytuj IPREU” (widoczny obok przycisku „Edytuj formularz uzupełnienia wniosku”)
- Następnie należy wypełnić dokument we współpracy z opiekunem dydaktycznym wskazanym przez dyrektora szkoły. Dla ułatwienia komunikacji można skorzystać
z poczty elektronicznej przesyłając propozycję tego dokumentu.
Propozycję tę należy zapisać jako wersję roboczą (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „SPRAWDŹ POLA I ZAPISZ JAKO WERSJA ROBOCZA”). Wersja robocza formularza będzie dostępna w formacie pdf.
Wszystkie formularze dostępne są w MENU: „Twoje formularze”.
- Następnie ponownie kliknąć wniosek z odpowiednią sygnaturą, aby rozwinąć dostępne przyciski, następnie wybrać przycisk „Pobierz wniosek, załączniki”. IPREU będzie dostępne do pobrania pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia na rok szkolny 2022/2023 – wersja robocza”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dowolnie długo edytować.
- Po weryfikacji wersji roboczej zapisujemy formularz w wersji ostatecznej (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „ZATWIERDŹ JAKO WERSJĘ OSTATECZNĄ”).
- Wydrukować formularz pdf do wersji papierowej ostatecznej, UZUPEŁNIĆ POLE "PROFIL UCZNIA", podpisać i przekazać do Urzędu. Formularz dostępny jest poprzez przycisk „Pobierz wniosek, załączniki” lub z MENU (lewy górny róg ekranu; Twoje formularze; klikając w sygnaturę)
Wydruk formularza IPREU należy uzupełnić odręcznie w miejscu "PROFIL UCZNIA" (INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB UCZNIA).
Uzupełnienia w tym miejscu dokonuje opiekun dydaktyczny (nauczyciel lub pedagog szkolny wskazany przez dyrektora szkoły).
Formularz IPREU podpisują trzy osoby:
- wnioskodawca (rodzic/opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń (stypendysta),
- opiekun dydaktyczny stypendysty oraz
- dyrektor szkoły.
Podpis wnioskodawcy/stypendysty należy złożyć w odpowiednim miejscu wydrukowanego dokumentu. Jest tam również miejsce na pozostałe podpisy.